Заняття 10

Свобода має свободу?
Заняття 10

Це заняття запрошує дітей до глибокого осмислення свободи - як внутрішнього стану, соціального явища та простору для творчості. Через споглядання символічної мистецької композиції зробленої Алевтиною Кахідзе діти аналізують, що обмежує й формує відчуття волі, як воно змінюється у часі, і де проходить межа між свободою та відповідальністю. Центральною темою постає «свобода свободи» - здатність бути вільним навіть у своїх уявленнях про свободу, переглядати їх, виходити за внутрішні рамки. Це спонукає дітей мислити не лише про зовнішні обмеження, а й про самостійне творення простору волі і прагнення до ЩАСТЯ

Аркуші: 16
Рекомендації до уроку
Що люди кажуть
“Моя дитина завжди з обережністю бралася за творчі завдання, але з Freedom Diaries все змінилося. Вона почала більше малювати, вигадувати історії і навіть показувати їх нам удома. Найважливіше — з’явилася впевненість у собі.”
— Марина, мама
“Freedom Diaries — це простір, де діти вчаться усвідомлювати свої емоції, відчувати прийняття й довіру. Завдання поєднують творчість і терапевтичний сенс, зміцнюючи впевненість та емоційну стійкість.”
— Людмила, психологиня
“Ці уроки поєднують мистецтво, психологію й освіту, дають дітям відчуття важливості та натхнення. Усе продумано до деталей з любов’ю й турботою. Рада бути частиною цього проєкту.”
— Марія, вчителька