Заняття 19

Хто є громадою?
Заняття 19

Це заняття запрошує учнів до осмислення поняття громади через спостереження, тіло, емоції, метафори й творчість. Учні мовчки занурюються у зображення, діляться першими відчуттями, створюють «живе коло» як символ спільності, розглядають візуальні й текстові елементи аркуша, ставлять філософські запитання про приналежність, різноманітність та межі громад. Заняття розвиває емоційний інтелект, критичне мислення та здатність співпереживати, формуючи у дітей цінності участі, інклюзії та відповідальності. Формує відчуття себе як важливої частини спільного "ми" без втрати ідентичності.

Аркуші: 12
Рекомендації до уроку
Що люди кажуть
“Моя дитина завжди з обережністю бралася за творчі завдання, але з Freedom Diaries все змінилося. Вона почала більше малювати, вигадувати історії і навіть показувати їх нам удома. Найважливіше — з’явилася впевненість у собі.”
— Марина, мама
“Freedom Diaries — це простір, де діти вчаться усвідомлювати свої емоції, відчувати прийняття й довіру. Завдання поєднують творчість і терапевтичний сенс, зміцнюючи впевненість та емоційну стійкість.”
— Людмила, психологиня
“Ці уроки поєднують мистецтво, психологію й освіту, дають дітям відчуття важливості та натхнення. Усе продумано до деталей з любов’ю й турботою. Рада бути частиною цього проєкту.”
— Марія, вчителька