Заняття 10
Свобода має свободу?
Це заняття запрошує дітей до глибокого осмислення свободи - як внутрішнього стану, соціального явища та простору для творчості. Через споглядання символічної мистецької композиції зробленої Алевтиною Кахідзе діти аналізують, що обмежує й формує відчуття волі, як воно змінюється у часі, і де проходить межа між свободою та відповідальністю. Центральною темою постає «свобода свободи» - здатність бути вільним навіть у своїх уявленнях про свободу, переглядати їх, виходити за внутрішні рамки. Це спонукає дітей мислити не лише про зовнішні обмеження, а й про самостійне творення простору волі і прагнення до ЩАСТЯ
Аркуші: 16
Якщо ви хочете поставити запитання, поділитися пропозицією або запросити нас до співпраці — залиште коротке повідомлення. Ми обов’язково відповімо вам найближчим часом.
Залишити відгук