Заняття 13

Символи та ідентичність: від гербу до орнаменту
Заняття 13

Заняття досліджує, як символи - герби, орнаменти, прапори, гімн - формують відчуття ідентичності та приналежності. Вчаться не соромитись бути допитливими і питати про нерозуміле. Учні вивчають державні та особисті символи, розмірковують над їх значенням, діляться спогадами й асоціаціями, створюють власні орнаменти та герби. Через творчість, філософські питання і візуальні дослідження діти відкривають, як символи "розповідають" про них і про їхній зв’язок із Батьківщиною.

Аркуші: 5, 6
Рекомендації до уроку
Що люди кажуть
“Моя дитина завжди з обережністю бралася за творчі завдання, але з Freedom Diaries все змінилося. Вона почала більше малювати, вигадувати історії і навіть показувати їх нам удома. Найважливіше — з’явилася впевненість у собі.”
— Марина, мама
“Freedom Diaries — це простір, де діти вчаться усвідомлювати свої емоції, відчувати прийняття й довіру. Завдання поєднують творчість і терапевтичний сенс, зміцнюючи впевненість та емоційну стійкість.”
— Людмила, психологиня
“Ці уроки поєднують мистецтво, психологію й освіту, дають дітям відчуття важливості та натхнення. Усе продумано до деталей з любов’ю й турботою. Рада бути частиною цього проєкту.”
— Марія, вчителька