Заняття 16

Мій дім, моя мова
Заняття 16

Заняття спрямоване на формування в учнів уявлень про дім як символ особистої ідентичності та мову як ключовий елемент приналежності.Через образи, візуальні спостереження, метафоричне та філософське мислення, діти досліджують власний досвід, пов’язаний із поняттями дому, мови, культури й пам’яті. Особливу увагу приділено темам багатомовності, національної ідентичності, емоційної прив’язаності до мови та культурного контексту. Урок спрямований на розвиток емпатії до досвіду інших та здатність формулювати особисті смисли в умовах культурного різноманіття.

Аркуші: 9
Рекомендації до уроку
Що люди кажуть
“Моя дитина завжди з обережністю бралася за творчі завдання, але з Freedom Diaries все змінилося. Вона почала більше малювати, вигадувати історії і навіть показувати їх нам удома. Найважливіше — з’явилася впевненість у собі.”
— Марина, мама
“Freedom Diaries — це простір, де діти вчаться усвідомлювати свої емоції, відчувати прийняття й довіру. Завдання поєднують творчість і терапевтичний сенс, зміцнюючи впевненість та емоційну стійкість.”
— Людмила, психологиня
“Ці уроки поєднують мистецтво, психологію й освіту, дають дітям відчуття важливості та натхнення. Усе продумано до деталей з любов’ю й турботою. Рада бути частиною цього проєкту.”
— Марія, вчителька